FANDOM

OpisEdytuj

Kontynuacja: "Poszukiwania Kadri".

(Strzałka aktywna)

Misję zaczynamy od rozmowy z Desmondem w chatce za miastem. Naszym zadaniem jest wkręcenie się na statek jako zastępca Birskiego, zabicie kapitana i przejęcie statku. 

Zostajemy przeniesini do poru, gdzie za pomocą Przewoźnika dostajemy się na statek. Po mało kulturalnej rozmowie z Darylem schodzimy pod dolny pokład. Po rozmowie z kapitanem mamy ukarać dwóch niewolników na oczach załogi w zastępstwie Birskiego. Krótka rozmowa z kapitanem i przystepujemy do roboty. Pamiętajmy aby wybierać najdelikatniejsze kary (za niedługo będą naszymi sprzymierzeńcami), Czynność powtarzamy z drugim więźniem. Gdy kapitan odejdzie, schodzimy pod pokład i udajemy sie do ładowni, gdzie przetrzymywani są niewolnicy. Po rozmowie z uwięzionymi ludzmi obiecujemy przynieść narzędzia do ich uwolnienia w zamian za to, pomogą nam w zabiciu kapitana i załogi.

Udajemy się do Desmonda, który czeka na nas w portowym magazynie,a nastepnie do Flavio, który da nam niezbędne narzędzia. Wchodzimy na pokład. Rozmawiamy z kapitanem oraz Mokrym Sidem i udajemy się do ładowni. Potrzebny więzniom czas na organizację zapewniamy "szkoląc" załogę w metodach znęcania się nad niewolnikami. Po szkoleniu schodzimy pod pokład i.. zaczynamy rzeź. Wybijamy wszystko co sie rusza pod oraz na pokłądzie do czasu zmiany statusu misji. 

Po wymordowaniu wszystkich zbirów rozmawiamy z Więźniem Bobem. Daje nam on papiery z kajuty kapitana.

Nagroda: 200 exp

Wracamy do portowego magazynu, gdzie przekazujemy zdobyte papiery Desmondowi.

Dodatkowo jako nagrodę możemy wybrać jeden z przedmiotów:

  • Miecz
  • Łuk
  • Kastet
  • Laskę
  • Młot

Nagroda: 960 exp, 1400 złota

PrzeciwnicyEdytuj

  1. Mokry Sid (120 hp)
  2. Zbir kapitana (100hp, 120 hp)

NawigacjaEdytuj

Zadania - "Wybrzeże Haligardu "

Kontunuacja - "Na ramię broń"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki